שמוליק בילגוראי -

בילגוראי-פוזנר

אודות "בילגוראי-פוזנר"

קרן פוזנר ושמוליק בילגוראי הקימו את משרדם בשנת 2000.

"בילגוראי-פוזנר" הינו משרד מוביל בתחום התכנון הקמעונאי ותכנן למעלה מ 2000 חנויות ליותר מ 100 מותגים, לרשתות בין לאומיות כמו Tommy Hilfiger, ICOS , H&M ,Armani Exchange  ולרשתות מקומיות כמו Renuar,24/7, April, Hoodies ,LAKA ,Crazy Line ,Marcha Ballerina בארץ וברחבי העולם.

תהליך תכנון חלל קמעונאי למותג מבוסס בנוי משני חלקים: החלק האמוציונאלי שמנתח את ערכי המותג ומעצב חוויה אסטטית ששומרת על הייחודיות שלו כלפי המשתמש והסביבה התחרותית, והחלק הרציונאלי שבוחן את החלל הפיזי, מנתח את האיכויות הקמעונאיות שלו ומשתמש בהן , דואג לתכנון כזה שיינצל טוב החלל וישרת את הישות הקמעונאית,שומר על תנועת לקוחות טובה, נראות טובה ודואג לתכנון שיהיה נוח ויעיל למנהלים ולעובדים כדי להגיע בסופו של דבר להעצמת החוויה הקמעונאית ולהגדלת הרווחיות.

תכנון חלל קמעונאי אינו טריוויאלי ודורש ידע נרחב וניסיון רב שנים, משאבים שיש ל "בילגוראי-פוזנר" בשפע.

המשרד ידוע ברמת המידול וההדמיות הסופר ריאליסטיות ללקוחותיו, דבר שמשפר את רמת התקשורת עם הלקוח במהלך העיצוב והתכנון.

כמו כן, המשרד מתמחה בתכנון משולב קוד (Generative Computational Design)  שנותן לו יתרון משמעותי בכל מה שקשור לתכנון עכשווי ,ייחודי ומורכב, כפי שניתן לראות בפרויקטים כמו:

"בילגוראי פוזנר" הם  זוכי פרס  "אות העיצוב" לתכנון קמעונאי לשנת 2007 ו 20177.

לקרן תואר ראשון בעיצוב B.Design  מהמכללה למנהל.

לשמוליק תואר ראשון ב עיצוב B.Design מהמכללה למנהל ותואר שני בעיצוב יזמות וניהול          M.A. in Design Entrepreneurship and Management מהמכללה למנהל.

בקרו באתר של בילגוראי-פוזנר

www.instagram.com/bilgoraypozner

www.facebook.com/bilgoray.pozner


חזרה לעמוד הראשי

מושבים קשורים